Slut på helgen

Söndagkväll och ännu en helg har passerat. Fast ikväll tar jag och maken igen den förlorade lördagskvällen, han jobbade ju inatt. Jag och Alice hade en helmysig kväll igår. Vi hade picknick på vardagsrumsgolvet och tittade på Pippi till vi höll på att däcka båda två i soffan :) Tidigare på dagen blev det en liten tur till stan. Vi träffade Carro, Leon och Nicke på Barbacka där det blev fika och lek. Innan dess hade vi bl.a. varit på BR och köpt en födelsedagspresent till Alice kompis Cecilia som idag haft prinsesskalas :) Jisses tänk att vår flicka är så stor nu att hon går på barnkalas. Mattias fick dock följa med henne idag på kalaset, hon vägrade att bli lämnad. Kul hade hon haft iaf tillsammans med övriga tjejer från dagis.

En vända till HM blev det också igår. Jag lämnade tillbaka en grej som jag köpt till mig själv för ett tag sen men som jag insåg att jag aldrig skulle använda. För det fick Alice en tröja och en mössa. Hon hittade massor på HM som hon ville ha och jag kan bara hålla med där fanns ovanligt mycket som föll mig i smaken också. Perfekt med fina kläder och låga priser, en kombo vi gillar :) Mest av allt ville hon ha en jacka med lurvig luva och det har hon tjatat om innan också - jisses hon har bestämda åsikter om allt (särskilt kläder) och man kan bara undra hur det kommer bli när hon blir tonåring?

Idag var det innebandypremiär för Linus och gänget och det blev vinst med 3-1 till grabbarna, fint det. 



Galet fin klännig från HM. VILL HA. Och 179:- kan man knappast pruta på, men tyvärr fanns den inte i Alice storlek.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0