Feel good!

Strålande sol och blå himmel, en aning kyla i vinden vittnar dock om att hösten är här på riktigt nu. Det stör inte, inget verkar störa mitt välbefinnande nuförtiden. Jag mår bra! Att byta jobb har verkligen gjort gott, att ta tag i kost och motion likaså, men allra mest mår jag nog bra över att jag värderar annorlunda nu än tidigare. Jag har med saker i mitt bagage nu som jag inte hade för lite mer än ett år sedan. Jag vet att man ska ta vara på livet, att man kan välja hur man ser på saker, att man ska omge sig med människor som ger och inte bara tar, att en rensning bland energitjuvar faktiskt är en tjänst till sig själv. Idag har vi hämtat kusinerna Ebba och Esther på dagis/skola. Just nu befinner vi oss på lekplatsen där Lucas roar tjejerna genom att jaga och busa :) Ikväll gör vi som alla andra fredagsfirande svenskar och dukar upp tacobuffén. Tillsammans med familjen Persson såklart! Livet är fint!

Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Jag blir så glad när du mår bra =) Jag håller med dig när det gäller energitjuvar, det är skönt att bli av med såna människor.

Snart måste vu =) ha en CANASTA kväll =)

Ha en underbar helg!

ILY <3

2011-09-09 @ 19:11:09
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0