Fredag it is!

Fredagskänsla är väl aldrig fel? Just nu är det lunch och på min rast passade jag på att smita över till optikern mitt över gatan för att få mitt recept på brillor. Beställt hem bågar från nätet och kanske ni får hjälpa mig att välja :) Vill ha ett par glasögon som sticker ut lite mer och för 500 spänn kan man väl unna sig ett par att byta med?! Nu ska jag hinna ett litet ärende till innan lunchen är slut, lite gott får man väl ha när det är fredag? ;)

Och så gårdagens Alice:
- snälla snälla pappa kan jag få lite jordnötter? (Alice lägger huvudet på sned och tittar bedjande på sin pappa)
- Ja det är klart du kan lilla Tossen svarar Mattias.
- JAAA DET FUNKADE!!! vrålade en överlycklig Toss som såklart redan bemästrar det där med kvinnlig list :)

Trevlig fredag!


Kommentarer
Så här sa: Marie

Nu blev jag nyfiken :) var har du hitta bågar?? Trevlig helg på er kram Mellizz

2011-09-30 @ 15:15:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0