Fredagsmyset är inlett :) Jag älskar mina ...

img_4337 (MMS)

Fredagsmyset är inlett :) Jag älskar mina lediga fredagar! Idag har jag och Alice haft en lugn morgon hemma och sen körde vi till mitt gamla jobb för att hälsa på. Härligt att träffa kolleger och alla goa barn men nej jag saknar inte jobbet. Alice tyckte såklart att det var toppen att leka på gården med barnen :) Nu lunchas det på Mc'd och snart bär det av till maxi. Dax att handla lite gott inför helgen som ska spenderas i husvagnen på Österlen. Första helgen i september, vår bröllopshelg ju. Ahhh jag mår oförskämt bra just nu! Trevlig helg :)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Grattis till bröllopsdagen! Njut av helgen kram sis :)

2011-09-02 @ 18:01:32
Så här sa: Storasis!

Härligt när man mår härligt =) önskar er en toppen helg på vackra österlen hoppas ni får bra väder.

ILY <3

2011-09-02 @ 22:37:33
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0