fred...torsdag!

Tröttare än tröttast. Redigt fredagstrött fatiskt. Trots att det bara är torsdag. Natten var sådär konstaterar vi och jag kan samtidigt meddela att även stora pojkar blir väldigt små i mardrömslandet. Inatt har jag haft en riktigt rädd och ledsen kille i min säng. Han var skräckslagen när han kom in och väckte mig och det tog tid innan vi somnade om båda två. Stackars liten

Imorse asade min snälla sis med mig till frisks. Jag var så sjukt trött att jag förmodligen hoppat träningen om inte hon sagt att jag skulle och kommit och hämtat mig. Tack för det. Efterår kändes det ju galet mycket bättre. Men ikväll ska jag minsann sjunka ner i soffan och inta ett glas rött. Det är lite fredagskänsla här idag, imorgon är både jag och Mattias lediga :)

Hittade en bild i kameran idag. Måste bara bjuda på den. Kan inte annat än undra varför liksom?





Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Sötaste Tossen <3 tack för sällskapet på friskis måste medge att du såg inte speciellt pigg ut när jag plockade upp dig. Stackars Tutan man kommer liksom ihåg känslan man hade när man var mindre och drömde mardrömmar.. Usch och tvi!!

Vill oxå ha fredags känslan men den får väntas med till nästa vecka och då redan på onsdag kväll!

ILY <3

2011-09-22 @ 23:59:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0