Usel start

Den här dagen kunde börjat bättre. Jag vet i fasen vad som gick fel men jag var på uselt humör redan när jag vaknade. Sover så jäkla kasst när M jobbar natt. Aja efter att ha lämnat Toss på Vintergatan stack jag direkt till friskis och körde igenom kroppen ordentligt. Efter träning, frulle och kaffe känns livet nu så mycket enklare. Snart är det dax för jobb och efter lite tjat med Caroline kommer nog allt kännas riktigt tipptopp igen :) Idag är det dessutom äntlligen tillräckligt med höst för att få inviga nya skorna! Köpte ju dem tidigt i somras när vi fick in dem på jobb och tur var väl det för de tog slut direkt! Jag har mina iaf :)

Ja jag vet. Skor, kläder och accessoarer det är yta det. Men nog fan kan det göra mig lite lycklig ibland ;)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0