Rosar rosa

Rosa rum, rosa klänningar, rosa alla kläder, rosa stövlar, rosa klämmor, rosa leksaker, rosa bestick, rosa schampooflaska, rosa tandborse... ja ni fattar. Jag tror att om Alice fått välja helt fritt så hade hennes hår varit rosa och eventuellt även huden.

Det är min favveritfärg, jag älskar rosa mest av alla.

Jag börjar vänja mig. När Alice var bebis hade hon typ inget rosa, jag valde aldrig det till henne och det har hon tagit igen med råge kan jag lova. Hennes garderob är numera mycket rosa och hennes rum likaså. Även om jag försöker peta in andra färger ibland :)

Var jag vill komma? Jo det där med vinterkläder blev liksom klart idag. Den rosa vinteroverallen är inköpt sedan tidigare och nu hänger hennes ljuvliga jacka i hallen. Jag har varit väldigt velig i jackfrågan (bara vetat att den inte skulle vara rosa), men när Alice provade den här så var det klockrent.

Den är verkligen SÅ Alice ♥




Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Klart tjejen ska ha rosa och jackan är ju super snygg =)

När Carro var liten hade hon massor av rosa valt av mig som mamma =) men när jag fick Rebecca testade jag andra färger och det blev sällan rosa på henne!

2011-09-02 @ 22:44:06
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0