Bara onsdag..

..jag vill ha freeedag!

Men som sagt onsdag. Och här ser ut som ett bombnedslag. Jag borde tagit hand om det men jag tog hand om mig själv istället och gav mig ut i skogen på en löprunda. Att springa på morgonen är inte min grej så är det bara och det var inte alls särskilt skönt att springa idag. Aja jag kan iallafall konstarera att med lite envishet kan man komma hyfsat långt här i livet. 

Idag är M ledig. Han tog en pappadag för att följa med Alice till Vintergatan. Mysigt. Själv ska jag bege mig till jobb. Ärligt talat så ser jag himla mycket fram emot helgen. Då vankas det massor av ledig tid tillsammans.



Love you sweet


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Wow vilka brudar :) löpning blev det här oxå men jag hoppas vi ska cirkla lite i morgon, det var ju ett tag sen sist vi var där! Åh här längtas det oxå till helgen :)

ILY fina sis <3

2012-04-18 @ 23:16:15
Så här sa: Sidensis

Wow vilka fina brudar :) härligt å underbart med löpning, hör blev det oxå en runda. Hoppas vi ska cirkla i morgon det är ju ett tag sen sist vi kunde göra det ihop. Längtar till helgen gör jag oxå :)

ILY fina sis <3

2012-04-18 @ 23:23:22

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0