Det regnar ute

Sitter i väntrummet hos kuratorn. Fy fan vad jag avskyr det här stället. CSK plan 5. Ångest. Idag är det en vecka kvar till min telefontid ned läkaren. På infon jag fick från sjukhuset efter op:n står det att de givetvis kontaktar en snarast om provsvaret är avvikande. Gissa om jag hoppar till varje gång telefonen ringer nu?

Det regnar ute, ösregnar. Jag ogillar vädret men det överensstämmer åtminstone med min sinnesstämning.

Idag har jag ont i magen, idag har jag en stark önskan om att det här aldrig hänt. Trött. Orolig. Och en önskan om att bara få lite lugn och ro ett tag.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Lilla gumman ,vet att du har ångest.Men som jag sagt innan känner i mitt hjärta att du får positivt besked.Tusen o åter tusen styrke kramar till dig från oss.

2012-04-12 @ 16:19:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0