Frukost

Frulle i lugn och ro utan oro och vånda. Ja jag kan inte nog poängtera hur bra jag mår just nu. Underbart. Liten är lämnad på förskolan, pojkarna är i skolan och jag njuter kaffe. Fint det. Märkligt det där med frukost, det är högst sällan min ser annorlunda ut mot idag. En knäckemacka (med ost), ett ägg och så smoothie gjord på naturell yoghurt, mjölk, liten bit banan, frusna bär och linfrö, mandel eller havregryn. Spännande va? Varje dag! Tänk om middagen hade sett likadan ut sju dagar i veckan då hade man ju varit spyfärdig redan femte dagen, men inte med frukosten :)

Nähäpp lite röj här hemma, en dusch och så jobb på det. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Jag längtar redan ut i löpspåret.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Vill bara tala om hur skönt det känns att du mår bra.

Kram

2012-04-17 @ 12:19:52
Så här sa: Sidensis

Underbart skönt att veta att du mår bra och det märker man på dig oxå :)

ILY <3

2012-04-18 @ 23:19:41

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0