Så fel det kan bli..

..med tider och rutiner. Lite lov ruckar oss lätt ur ordningen. Liten har lagt sig två gånger ikväll men det verkar stört omöjligt att somna. Nu har hon precis slukat en skål flingor, att försöka somna med tom mage är väl ändå hopplöst? Det prats vilt och glatt om påsken, om den tokige påskharen som spridit ut massa ledtrådar i hela trädgården och om ägget som slutligen hittades i lekstugan. Det pratas om mysig ledighet, roliga besök hos mormor, morbror, kusinerna och om en önskan om att påsken inte redan var slut.

Jag älskar också ledighet, jag älskar att skapa traditioner och att vara tillsammans. Ledighet med mina fina är det bästa jag vet.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0