Skynda!

Stressig morgon. Skynda, stressa, jäkta. Alice är hopplös på frukost och det är svårt att få i henne något öht. Efter tre skedar yoghurt hamnade vi till sist på dagis iaf. Tack gode himmel för att hon fortfarande vill ha välling.

Blir en lång dag idag. Just nu är jag hos Ulrica och fixar frillan. Äntligen, det var verkligen på tiden, håret har sett bedrövligt ut en längre tid nu. Efter färg och klipp blir det några timmars jobb. Sen ska det skyndas till Friskis, hoppas verkligen hinna med cirkelgymet ikväll. Jag stänger 18 idag sen ska jag hinna räkna kassan, låsa och larma, rusa till bilen ta mig till Friskis, byta om och vara på plats på passet som börjar en kvart senare :) Wish me luck!

Stress idag- ledig imorgon. Lovely.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0