Total lycka :D :D

YES YES YEEEEEEES!!!!! Kom å fira livet med mig! Fy fan vad jag är glad, fy fan vad jag är lättad å lycklig! Fy fan vad jag behövde det här beskedet!

Jag tog mig mod och ringde kvinnokliniken idag. Efter två timmar ringde en ssk upp, hon fick inte lämna nåt besked, hon kunde bara säga att provsvaret kommit. Jag grät nästan i luren och bad henne framföra till min läkare att jag inte fixar fler dagar i ovisshet. Jag orkar inte mer. Efter ytterligare två timmar ringde doktorn. Allt det sjuka är borta! Inget har spridit sig och det finns ingen anledning till oro enligt henne. Nu blir det täta kontroller med start om ett halvår, de släpper inte mig utan vill ha mig under uppsikt för en tidig behandling om det skulle behövas igen. Jag är så jäkla glad, ni kan inte ana känslan i min kropp just nu. LYCKA, LIV och GLÄDJE.

Ja som sagt kom å fira livet med mig!


Kommentarer
Så här sa: mossan

Förstår din lycka.Vi är oxå lyckliga.Kram

2012-04-13 @ 07:55:37
Så här sa: Sandra

HÄRLIGT!! Vilka goda nyheter. Skönt att du slapp vänta de sista dagarna också. Ta nu och fira ordentligt i helgen :)



Kram

2012-04-13 @ 09:02:43
Så här sa: Marie

Kan oxå förstå att din lycka är total! Jag blev oxå JÄTTE glad! Skönt att slippa oron o framförallt väntan på svar! Kram Fira på :)

2012-04-13 @ 15:50:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0