Uppvisning!

Idag sov vi alldeles förlänge. Inte bra när det blir så, det tar ju minst hela förmiddagen att komma ifatt. Jag öppnade idag och meningen var att jag skulle sluta väldigt tidigt men det var himla massa göre på jobb idag. Så istället tog jag en lång middagsrast, hämtade M hemma och sen körde vi till Vintergatan där det bjöds på fika och utställning av vårens arbete. En fröjd att få ta del av det. Efter det fick jag återvända till jobb och göra ett par timmar till.

Ikväll har vi varit på C4-gymnasternas våruppvisning. Duktiga tjejer och bäst av alla var såklart min lilla sessa ;) (Ok, det ingick inte i programmet att man skulle ta av sin kjol, swinga den över huvudet för att sedan använda den som mössa) :)

Ledig dag imorgon. Ska suga musten ur den totalt och utnyttja den fullt ut.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Underbara Alice hon stal verkeligen showen.

2012-04-27 @ 17:24:37
Så här sa: Sidensis

Säger bara tok Alice :) undra vem hon brås på :) haha!!!

2012-04-27 @ 22:02:36

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0