April

Första april. Har ni blivit lurade? Jag avskyr det där med lurandet. Kanske för att jag är sämst på det? Jag kan helt enkelt inte luras för jag tycker synd om den drabbade. Haha löjligt yes. Förutom att April inleds med ljug och lur så gillar jag den här månaden. Vädret är inte på topp idag, jag vet, men det spelar ingen roll. Nästa månad är iaf Maj och sen kommer sommaren. Oavsett dagens väder så närmar det sig ju.

Ullaredturen var som vanligt toppen. Jag är glad att jag följde med. Bästa fyndet? En billaddare till Alice Nintendo ds. 49:- spänn, lagom pris.  Som vanligt var det stuglivet som var trevligast. Det skrattas galet mycket i den där stugan :) I oktober är det dax igen.

För övrigt då? Det känns som att livet står stilla. Som att jag bara går och väntar. Och det gör jag ju på sätt och vis. Jag kan inte börja leva på riktigt igen förrän jag vet. Och jag vill veta nu. Imorgon sticker jag till friskis och tränar. Man skulle vara försiktig sålänge blödningen pågick men jag fixar inte inaktivitet längre. Det tär på mig att inte få träna. Förutom det med operationen så har vi dragits med andra bekymmerhär hemma  sedan vi kom hem från Sälen. Jag hoppas på en bra lösning på de problemen den här veckan. Kanske får vi ett fantastiskt besked redan imorgon? Håll tummarna.



Kommentarer
Så här sa: Marie

Är oxå jätte glad att du hängde mä till Ullared! Puss & Kram

2012-04-01 @ 17:03:13
Så här sa: MOSSAN

Härligt att vi kunde övertala dig. Hade inte varit lika kul utan dig. Tror att det blir positiva besked imorgon .Tack för fikan.Kram.

2012-04-01 @ 19:55:51
Så här sa: Sidensis <3

Hade en liiiiten känsla av att du skulle hänga med till Ullis och jag studsade av glädje när jag fick beskedet <3 ville absolut inte krypa upp på loftet utan min fina sis :) Åh vad jag önskar och hoppas att ni ska få ett snabbt och positivt besked inte bara ett utan två :) Härlig att du äntligen kan börja träna igen, så vu ses i morgon :)

ILY <3

2012-04-01 @ 23:36:23

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0