MaGSviD, vÄnNeR och DAgeN

Hej magkatarr, fy fanken vad ont du gör. Har försett mig med omeprazol för en stund sedan och det börjar arta sig. Magkatarr from hell ikväll. Inte konstigt, jag oroar snart ihjäl mig.

Dagen har varit fin iaf. Vi tog ett rejält ryck på Alice rum i förmiddags, herrejisses var kommer all skit ifrån? Det värsta är att det är himla kruxigt att sortera bort möget när Liten är i närheten, hon ska ju spara på allt. Efter lunch och efter att M veckohandlat stack jag och Alicen till Anette och Märta. Ulrika och Alize var också där. Det bjöds på våfflor och kaffe, fint det. Tjejerna lekte så det stod härliga till i tre timmar. Vi hörde inte dem, såg dem knappt och inte ett pip till gnäll. Jag är så himla tacksam för våra fina vänner, tänk att vi hängt ihop sedan tjejerna bara var några månader. I sommar ska vi hitta på något kul tillsammans. Bara mammor och flicks. Kill-förbud vrålade tjejerna när vi pratade om det och vi bestämde oss för att boka stugövernattning och nån trevlig nöjespark. Det ser vi fram emot.

Nu natta Liten. Sen Grey´s-maraton. Bäst att passa på M jobbar ju inatt :)




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0