onsdag 25.4.2012

Kort dag på jobb igår, lång idag. Vi hade kundkväll ikväll och öppet till 20. Kul var det men jag är galet trött nu.

Nej det är inte jobbet som tröttar mest. Det här är ohållbart. Åtminstone håller min mage på att gå sönder helt. Jag skulle bara vilja packa en väska, dra långt bort för att så småningom komma hem till lugn och ro. Just idag känner jag att jag tappat all min ork, all min energi är slut och jag vet snart inte om jag ens bryr mig om hur det här slutar. Att det tar slut är min enda önskan just nu.

Ikväll jobbar M. Skönt faktiskt, jag behövde visst lite tid till att vara alldeles ensam.

Jag, en dator och en dos av dr Karev och dr Sloan :) 
 


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Usch... min älskade sis när ska du/ni få ett lugn?? Känns som det hela tiden är något som stör hos er. Det gillas verkligen inte men som jag sagt och skrivit till dig så är det att man måste se till så att man mår bra. Ingen förtjäna att må skit! Grrrr blir så arg när det inte löser sig för er :(

Älskar dig <3

2012-04-25 @ 23:02:18

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0