Finfint

Slutade 14.30 idag. Härligt. Alice var lyrisk när hon och Mattias hämtade mig på jobb, hon hade lekt prinsessa på Vintergatan med sina fina kompisar sa hon. Hon har verkligen saknat sitt dagis i sommar och det känns faktiskt riktigt bra att hon nu kommer få mer tid där. Hon kommer fortfarande ha någon ledig dag mitt i veckan med sin pappa och det känns bra. Det känns också galet bra att jag aldrig slutar sent längre. Jag trivdes på Lilla e, men att komma hem sisådär kvart i sju tre kvällar i veckan var ingen höjdare förstår jag nu i efterhand. Idag hann jag ta en löprunda (älskar nya skorna) innan M stack iväg till kvällens/nattens jobb. Vi hann både laga och äta middag tillsammans och vi hann få undan lite annat smått och gott. Fantastiskt skönt.
 
Ikväll har jag hunnit ta ett bad med Alicen, barnen och jag har bakat chokladbollar och fikat på det tillsammans med smoothie och vi har hunnit pussla. Finfinfin eftermiddag och kväll.
 
Nu sängen och ett avsnitt Grey´s.
 
Tre jubbedagar kvar :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0