Hemmadag

Igår hade vi kalas för Max som fyllde 16. En fin dag och perfekt med sommarkalas på altanen. Idag har vi haft en redig hemmadag. Tanken var att åka och bada men sen ångrade vi oss och såg istället till att få lite gjort här hemma. Lunchen intogs på altanen och svalkade oss gjorde vi i poolen. Några maskiner tvätt hann jag med, Mattias började måla garageporten och snart ska fönstren få sitt. Mamma och Bojje kom en vända och jag fick hjälp med att fixa ihop en byrå och därmed få lite ordning bland Linus kläder. Till middag blev det fiskgryta, yummie!

 

Förövrigt är det jäkligt fint just nu. Jag har lyckats rensa både här och där. Bl.a. har jag sorterar på mitt fb-konto och numera delar jag mina statusuppdateringar med knappt en femtedel av mina fb-vänner. Känns bra. Känns rätt.

 

 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0