Kalajs!

Oh my vad trött jag är. Ska bara få Alicen också att inse att sängen borde kallat vid det här laget. Igår firade vi Lucas och Rebeccas 15- och 18-årsdag. God mat och dryck blev det minsann bland en massa trevligt folk. Tack för det. Firandet känns idag och jag har varit trött heeela dan. Jaja man är inte 20 längre ;)
 
Imorgon väntar den allra sista semesterdagen och på tisdag börjar jag mitt nya jobb. Galet nervös. På riktigt. Riktigt jäkla skitnervös. Livrädd faktiskt. Hujedamej.
 
Semestern i år har varit U N D E R B A R. Vi har haft det hur skönt som helst och bara tagit dagen som den kommit. Inte en massa måsten och krav. Vi har fått en del fixat här hemomkring, gjort enstaka dagsutflykter, umgåtts med fina människor, sovit alldeles för länge på morgonen, suttit uppe sena kvällar och pratat, myst, umgåtts. Och det har varit fantastiskt skönt. Tiden har gått fort men ändå känns det som att vi varit lediga länge. Så ingen jobbångest här inte. Nja det kanske man inte ska ha med tanke på att det bara är tre veckor till nästa semme? Spanien-längtan är påtaglig nu.
 
Kanske kanske jag vågar mig på den där tattoon då? Hujedamej igen.
 
Nu sängen!
 
Nighty
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: mossan

Två jätte fina ungdomar o det är mina barnbarn.Man är lyckligt lottad.Kram.

2012-08-13 @ 21:53:45
Så här sa: mossan

Två jätte fina ungdomar o det är mina barnbarn.Man är lyckligt lottad.Kram.

2012-08-13 @ 21:53:54
Så här sa: mossan

Nervös för nytt jobb , förstår dig .Men det fixar du galant.Kram.

2012-08-13 @ 21:56:20

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0