Lugn

Ännu en hemmadag och plötsligt längtar jag inte bort ett endaste dugg. Jo såklart längtar jag till Spanien men förövrigt har det där semesterlugnet riktigt infunnit sig. Ta dagen som den kommer. Det är underskattat och något jag verkligen varit usel på jämt. Vill helst ha tusen planer och ändå inga måsten eller krav. Svår ekvation? :) Idag har vi haft besök av mina föräldrar och av Carro och Leon. Fint det :) Mattias har målat ett par fönster till och så småningom, nångång, när vi är klara med allt så blir det nog riktigt bra. Ikväll blir det altanhäng och lite rött. Ska bara klara av dagens motion först.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Vill bara säga att framsidan ser jätte braut. Ni är duktiga målare båda två.Kram

2012-08-06 @ 08:15:43

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0