Andra advent och helgen som passerat

Fredag: Luciakonsert med Kristianstad musikklasser. Superfint i vanlig ordning. Tyvärr fick jag inte en enda bild på Linus eftersom han till en början stod lite skymd sett från våra platser. Efter en stund fick han dessutom kliva av scenen för att han inte mådde bra. Så när vi mötte honom i hallen efteråt var varken stjärngosselinne eller stylingen i håret kvar. Och bilder påhonom får man ju dessutom bara ta i smyg..
 
Lördag: Full fart i pulkabacken.Vi åkte till Öllsjö och hade en fantastisk eftermiddag i ljuvligt vinterväder. Lucas som skulle varit hos sin pappa i helgen skippade det helt och hållet och hängde med ut i backen istället. Varm choklad och lussekatter blev det att fika på. På kvällen bakade vi årets pepparkakshus. Love!
 
Söndag: Andra advent. Bio med favoritsällskapet Bästa Carro och Leon. Vi såg Lilla Anna och långa farbrorn på Kosmorama. Etfer det har Alice och Leon i vanlig ording lekt, lekt och lekt hela dagen. Vi funderade på pulkabacken ett väldigt kort tag, men iskyla och blåst gjorde att vi höll oss inomhus istället. Kvällen avslutades med att kidsen tog ett bad tillsammans. När jag skulle säga godnatt till Alice ikväll sa hon "mamma jag saknar faktiskt redan Leon". Underbara dem, underbara dem tillsammans. 
'
Ikväll är det rena rama ovädret. Jag ska krypa ner om en liten stund. Två jobbveckor kvar sen väntar ett härligt jullov.
 
Ahh får inte till bilderna i rätt ordning men skitsamma.




 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0