Ny vecka

Kort dag på jobb. Tur det, i förmiddags fick jag så galet ont i magen. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till och inte heller på varför jag fick så nt. Mitt i magen, ingen mensvärk, inget illanående eller antydan till kräksjuka. Det onda höll i sig till strax innan jag skulle gå hem och sviterna nu efterår är bara rälig halsbränna. Stress? Oro? Ja inte vet jag. Räknar iallafall ner till jullovet nu. Jullov is da shit! Sommarsemester innebär ofta en massa göre. Måla här, fixa där, åka hit å dit. Det gör inte julledighet. Pyjamasmys, spela spel, läsa böcker och gärna ett å annat pulkrace. Bara vara.
 
Efter jobb stack vi ut en snabbvända till Eko:- Alice högsta önskan av tomten i år är en leksaksvalp av något slag som enligt henne är såååååå gulliiiiig. Tja inte vet jag, men nu kommer tomten med den hett efterlängtade Bounchy iaf. Efter Eko:- besöket kom mamma och Bojje på lite fika och ikväll har jag fått sällskap av Carro. Fint det. M jobbar natt och själv är jag galet trött. Ska faktiskt göra det där jag ofta säger men aldrig blir färdig till. Krypa ner tidigt ikväll. 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0