Äntligen!

Så kom den där efterlängtade fredagen till sist. Jag och Alicen har precis myst klart i soffan och nu är jag egentligen alldeles för hungrig för att sitta här. Frulletajm! Känns som att det blir en bra dag idag. Alice och jag heeela dagen. Om en stund ska vi köra till fina vänner och det gillas alltid. Ellenor (babysångmamma) har bjudit hem på lunch, lek och tragga- fint det. Eftermiddagen ska bjuda på löprunda och kanske nåt friskispass? Det är visst Happy Friday på Friskis idag så det finns lite mer att välja på.

Kvällen igår var toppen! Först var det konsert med Linus och gänget sen var det lite vin, mat och tjat-mys hemma hos mig :) Tack fina mammi, systrar och Caroline för en toppen kväll ♥


Älskade du ♥


Kommentarer
Så här sa: Mamma

Tack sj jätte trevlig! Ha en toppen helg kram :)

2012-02-17 @ 10:00:45
Så här sa: Sidensis <3

Tack fina sis för en super trevlig kväll, det blev ju inte så länge för min del men så är det när jobbet kallar :) Alice är ju bara för härlig när hon börja fråga ut en massa. Hoppas hon nu får komma till det rosa slottet utan torn :) ILY <3

2012-02-17 @ 17:58:36

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0