...

Fredagmorgon, ledig underbar fredag, solen skiner på oss och vädret verkar ljuvligt. Visst borde man vakna med ett leende på läpparna och sprudlande glad idag?!

Det gjorde inte jag.

Den här skiten står mig upp i halsen nu och det händer ingenting. Jag är trött på att gå omkring och inte veta. Jag är trött på att agera hotellpersonal och på att bo i den här skiten. Vet ni, här ser förjävligt ut och jag orkar inte göra någonting åt det. För jag vill inte vara här.

Idag är det en dålig dag igen. Idag är jag inte bara arg och trött på den här härvan. Idag är jag mest ledsen och uppgiven.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Styrkekramar i massor!

Hoppas helgen blir bättre.



Kram

2012-02-10 @ 11:35:15
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0