Kväller igen

Vilken fin dag det blev på jobb. Kanske för att jag varit galet trött? Haha man har nära till skratt då. Dagens jobb bjöd på lite överraskningar, ja det händer massa saker, mycket kul på jobbet nu. På lördag är det underbara ungar mässan och då minsann händer det riktigt spännnade saker ;)

Förövrigt så trivs jag himla bra på Vincent. Snart ska jag och Caroline iväg till Göteborg på utbildning ett par dagar och det ser jag verkligen fram emot.

Här hemma.. ja här vet jag inte vad som hänt... Inga besked alls än.

Promenaden imorse blev ingen liten runda. Jag gick en mil. Var inte riktigt meningen att det skulle bli så långt, men skönt var det.

Nu soffan. Med min kärlek.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0