Lite av varje

Jodå det blev en löprunda idag. Vädret lurades tyvärr lite, det såg så himla skönt ut men det blåste rejält nere vid sjön. Struntsamma 45 min blev det iaf. Under tiden jag sprang var min make på Maxi och veckohandlade, kan inte tänka mig en bättre arbetsfördelning faktiskt ;) Åh vad jag verkligen avskyr att storhandla. Efter min löprunda åkte jag, Alice och grabbsen till Barbacka. Jag fick sms av Ulrika som redan var där och ville ha fikasällskap. Alice (som har sportlov nu) fick leka med Alize och det uppskattades såklart. Jag uppskattde också att få sitta och tjata med Ulrika en stund och vi bestämde att det snart måste vara dax för oss mammor att ses och partaja igen!

Helgen var fin. Jag jobbade i lördags och efter ett besök hos mina föräldrar åkte vi hem och tittade på melodifestivalen. Haha det blev ju ett himla ramaskri för att Björn Ranelid gick vidare. Ja låten var ju inte den bästa jag hört men jag kan inte hjälpa det - jag gillar Ranelid. Igår (söndag) var vi hos familjen Persson och hälsade på. Korvgrillning, fika, lek och härligt sällskap stod på menyn. Mattias och Jon var och tränade hockey en stund och den tiden traggade jag och Caroline enkelt ihjäl :)

Nu är grabbsen på träningar, Alice och jag har lekt en god stund och snart ser jag fram emot en stund i soffan faktisk. Mattias jobbar inatt men ikväll är jag galet trött så jag hoppas jag kan sova gott iaf. Får i vilket fall se till att hålla mig vaken en stund till, jag tänker inte missa "Får vi följa med" (Filip och Fredrik) på femman senare ikväll.

Åhhh vad jag längtar efter soloch vår. Och efter att promenixa en sväng med Alice i de här finingarna. Tror absolut att Alice kommer ha familjens snyggaste Converse i år ;)


Från Vincent såklart. Denna smarta modellen (med kardborre) finns i svart också. Vanliga Converse har vi i vitt ännu sålänge, men det kommer mera :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0