Måndagstankar

Ledig måndag. Tid med Alice. Jag var lite hitta-på-sugen och föreslog både det ena och det andra men Alice köpte inte något av mina förslag, hon ville bara vara hemma och leka med Barbie. Ja jag är ju ledig för hennes skull så det är vad vi gjort idag.

Själv hade jag föredragit att åka någonstans, fly en stund. Har nog haft mina svaga förhoppningar om att saker kanske skulle kunna reda ut sig men just nu känner jag mig bara tom. Ju mer skit som kastas över en desto mindre blir hoppet på något sätt. Jag är sjukt less idag.

Sover dåligt om nätterna, svårt att somna-vaknar lätt, huvudvärk allt som oftast och sällan eller aldrig glad. Det är inte värt det. Nuförtiden känner jag också att min irritation går ut över dem jag älskar mest i världen och det är det definitivt inte värt. Aldrig.

Friskis ikväll. En plats att hämta energi på. En plats att fly till.

Trevlig kväll.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0