Onsdag

Onsdag redan. Tack för det - jag vill ha freeedag.

Gick tipptopp att lämna Liten idag också. Lite nya rutiner här på morgonen som gjort susen tror jag bestämt. Alice vill mysa ner sig i soffan med mig en stund och se på Lazy town. Jag ogillar egentligen det där med att se på tv på morgonen men kan de 20 minutrarna  göra Alice dag så får det vara så.

Linus är inte tipptopp kan vi konstatera. Den nya laktosmedicinen var ingenting för honom. Han har mått illa från och till sedan han började med tabletterna och i måndags kom han hem från skolan. Igår var han där igen men mådde skit hela eftermiddagen och kvällen. Tabletterna kan nog funka om man har lite mjölkmage, men Linus är galet känslig mot laktos så för honom är nog effekten ej tillräcklig tyvärr.

Nu heldag på jobb. Ska försöka packa med träningskläderna och kanske landa på friskis innan hemkomst ikväll.

Önskar er en fin onsdag. 



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0