1 feb 2012

Ibland känns det bara som att livet liksom stannar upp. Just nu går jag bara och väntar. På vad? Inte fan vet jag. På att ett slut möjligtvis, men vad för slut?

Jag får ingenting gjort. Känner mig bara så galet slutkörd. I huvudet snurrar bara en sak och det känns som att någon tryckt på paus-knappen från allt det där vanliga. Jag känner inte mig närvarande på riktigt. Som sagt någon ska flytta härifrån och jag vill inte. Igår kom M med en sista-utväg-lösning på hur det inte alls måste bli jag och mina barn och jag antar att jag måste köpa den lösningen. Men innan det blir så måste vi försökt lösa det här på flera andra sätt och jag orkar inte vänta. Eller nej VI ska ju inte försöka lösa på en massa andra sätt, för JAG har nämligen ingen som helst möjlighet att försöka lösa. Jag kan inte göra ett skit.

Ärligt. Jag orkar inte. Jag vill bort från det här NU.






Kommentarer
Så här sa: Sandra

Men Gud...vad är det som har hänt??

Tänker på dig och hoppas att det löser sig.



Kramar

2012-02-02 @ 08:41:53
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Rebecca

Blir orolig för er! Massa styrkekramar...

2012-02-02 @ 20:21:59
Så här sa: Miian

Använde datorn och kollade runt lite bloggar och hamnade här,har förstått att nåt hänt,vad

Är inte min buisness men vill skicka massor av kramar och jag hoppas så innerligt att allt ordnar sig för er!

Massor med kramar!!!!!

Tänker på dej

2012-02-02 @ 21:03:19
Så här sa: Carro

Går ju fan inte att kommentera från inlägg man gjort på blogg.se-appen. Mög!



Hoppas ni får en bra helg :) Leon tyckte vi skulle åka till Alice idag. Jisses va ärg hon var igår när hon skulle hem från kalaset! Jobbar du på tisdag? Leon fyller ju år och jag o Linus är lediga. Vi tänkte åka till Andy's om ni vill hänga på, hade varit kul. Saknar er! ILY

2012-02-03 @ 14:12:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0