Ilsk-arg-förbannad-tvi-satan!

Nämen nu får det väl ändå hända nåt som kan göra en liten glad? Eller händer det hela tiden medan jag fokuserar på annat? Tror jag inte alls. Ikväll har jag iaf varit skitförbannad. Befogat. Vansinnigt jävla skitförbannad. Arg så jag kokat. Ja kokat över. Linus fick ett nej och brydde sig inte ett dugg om det. Konsekvensen? Han lyckades förstöra en jävligt dyr sak. Andra i det här huset har också fått nej som tydligen bara passerat öronen. I helgen hände det saker som gjorde både mig och Mattias tokilska och som gjorde att processen satte fart igen. Idag hände det ännu mer. Som sagt det där ordet NEJ betyder ingenting ibland och i värsta fall betyder det tydligen JA. Bristen på respekt är total och nu är fan botten nådd. Inte bara för mig. En flytt är ett måste och det fort.

Lugn och ro måste infinna sig här och det är nu.

Magkatarr som f-n idag, uselt humör och trött. Inte undra på.

Lite glättig shopping kanske kan lätta upp?

Hittade ett par chinos till Alice idag på HM för ynka 99:-. Ja visserligen på grabbavdelningen men jag avstår mer än gärna blingblinget på HM´s flickavdelning. Sen fattar jag inte varför det inte finns en unisex avdelning på HM?? Skulle ha en svart och en marinblå baströja till Alice en gång och fick även då leta mig vidare till killarnas del. Löjligt. Kanske därför jag föredrar Villervalla, Geggamoja, EBBE, Nova Star och Polarn. Barnkläder helt enkelt. Nu är jag ingen förespråkare av begreppet hen eller att vi ska förneka våra kön på något sätt, låt flickor vara flickor och pojkar pojkar. Och låt de framförallt vara barn. Men va fan? 2012 borde man väl kommit längre än att man hänger de blå tröjorna på pojkavdelningen?

Aja grabb-byxorna blir garanterat snygga tillsammans med en finfin tröja från Nova Star.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Usch, fy katten vilken sits du befinner dig i. Jag hoppas verkligen att ni hittar en lösning snart.



Shopping funkar för mig :) Tyvärr har jag shoppat loss lite för mycket på sistone men jaja... Mitt bekymmer jag haft är löst. Och då passade jag på att fira med lite shopping, haha!

Löpning och träning funkar också såklart men det är du ju så flitig med ändå. Så gå och shoppa med dig :) Till dig själv!!!



Jag håller fullständigt med dig om barnkläder. Jag får köpa byxor på tjejavdelningen till Arvid som är smal som en pinne och har långa ben. Där funkar inte killjeans. Svårt att hitta jeans och byxor som är basic dock. Efterlyser också mer unisexkläder till barn. Har köpt övervägande del av barnens kläder på Polarn och HM men just nu hittar jag inga överdelar till Arvid på Polarn så det är HM som gäller för honom. Polarns jeans är däremot oslagbara. Funkar toppen till min smaliskille. Vera vägrar fortfarande byxor. Suck!



Hoppas du får en finfin dag idag.



Styrkekramar i massor!!

2012-02-29 @ 09:34:07
Så här sa: Sidensis <3

Usch... Fy..., ledsen blir jag när jag läser detta. Men jag har en stor förståelse till vad du menar. Önskar så att allt kunde ordna till sig snabbt för er alla. Ingen ska behöva ha det som ni har det. Älskar dig!

2012-02-29 @ 12:09:07

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0