4-årskontroll

Jäkla förkylning. Jag tycker definitivt att den kan ge upp nu för jag har varken tid eller ork att vila mer. Febern verkar borta iallafall och den får gärna hålla sig undan resten av dagen.

Tidig morgon imorse. Alice skulle vara på BVC klockan åtta och innan dess skulle Lucas skjutsas till skolan. Fina Lucas, han är så himla hjälpsam och genomsnäll. 4-årskontrollen gick finemang. Liten väger nu 15,9 kg och är 102 cm lång. Hon ser bra, hon hör bra, hon pratar bra, hon kan färger, hon kan rita, hon kan räkna (jodå på engelska också berättade hon stolt) och hon kan gå balansgång. Allt det där visste vi ju men nu är OK stämplat i hennes journaler också :)

Idag ska jag försöka orka röja lite här hemma. Jag har verkligen haft noll energi till vårt hem. Det har inte funnits någon som helst lust till att göra något här och det syns. En promenix ska jag också ge mig ut på. Löpning är ju inte att tänka på men en promenad ska man väl orka. Inaktivitet gör mig galen.




Kommentarer
Så här sa: MOSSAN

Härliga underbara Alice.Kram

2012-02-08 @ 18:39:22

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0