F*ck!

Igår kom vi hem efter en underbar vecka i Sälen. Finns inte nog med superlativ att beskriva vistelsen där. Allt har varit perfekt. Vädret har varit underbart, skidåkningen ljuvlig och ja jisses vad jag har åkt. Galet mycket skidor har det blivit. Lovar ett längre inlägg och lite bilder från resan senare. Som jag längtar tillbaka...

Det jag befinner mig nu i var dock inget jag längtade alls till. Jag hatar att behöva ha det såhär. En sak är säker och det är att det aldrig kommer ske igen. Det tänker jag tamigfan stå fast vid. A L D R I G mer.

Förlåt att jag är kryptisk men jag har inget annat val just nu.

Åhh nä snälla ta mig några dagar tillbaka. Ge mig snö, underbara backar, massor med kärlek, härliga skratt och en fantastisk vistelse i mitt älskade vinterland.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0