Fredag!

Snor åt mig en fikapaus på jobb. Lite mellis gör alltid gott i magen. Igår slutade jag tidigare och faktiskt blev det en hel del gjort där hemma (ja om vi bortser från att huset behöver städas och det ser ut som jag vet inte vad..) Men nu är iaf nästan alla skidjackor rena och det mesta är framplockat för att packas ner. Jag jobbar ju både idag och imorgon så det känns skönt att det åtminstone är påbörjat. Förresten så har mina skidbyxor vuxit när de hängt i garderoben :) Aningen förstora nu men de får minsann funka iaf. Sent igårkväll gav jag mig ut på en löprunda. Åhh vad gött det är! Eftersom det blev så sent så hade jag inte tänkt att ta en 5 km runda men så kändes det återigen himla bra så det var bara att fortsätta. Löpning passar mig perfekt som motionsform, funkar alla tider på dygnet och nästan varsomhelst. Fast idag känner jag för ett pass på Friskis. Jympa är aldrig heller fel :)

Näpp jubbedax!


Kommentarer
Så här sa: Marie

Det kan inte vara du som krympt?? :) Ha en fin helg o en härlig vecka i fjällen! Kram :)

2012-01-13 @ 13:30:01
Så här sa: Sidensis <3

Tycker minsann att liten sis har blivit mindre :) Men ditt hjärta krymper inte, det blir bara större och större <3 Älskar dig min underbara syster :)

2012-01-14 @ 08:31:51

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0