Läget.

Förbannade jäkla skitoro! Den äter upp mig.

Helgen har varit helt ok. I lördags velade jag in till sista minut innan jag bestämde mig för att hänga med tjejerna ut på galej. Mammagänget gjorde stan och jisses vad kul jag hade. Glad att jag fattade rätt beslut. Glad att jag har fina vänner som stöttar, lyssnar och förstår. Innan stan var det förfest med champange, vin och flottig pizza hos Ulrika :) Kommer leva ett tag på den här kvällen. Tack fina ni.

I söndags var jag hos systerstor. Blev en hel del traggat där också. Skönt att få ur sig även om problemen inte försvinner. Skönt att veta att mamma och systrar finns även om jag faller. Snälla syster asade även med mig till Friskis igår. Tack för det, träning gör susen. Min energi är förövrigt i botten, jag har ingen ork. Jag känner mig förjävlig, jag ser förjävlig ut och jag orkar ingenting. Jag vet att jag måste försöka rycka upp mig lite för ingenting blir bättre av det här. Men det är inte enkelt. Sannerligen inte.

Tack för tankar, kramar, sms, samtal och stöd. Det betyder mer än någon anar.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0