Måndag

Någon som hörde mina böner?! Igår somnade nämligen Alice i vettig tid för första gången under hela jullovet och det ledde till film i soffan med min älskling. Vi såg Det bleka hotet Johan Glans. Den killen kan få mig att dö av skratt. Visserligen har man sett en del av det som visades i filmen men långtifrån allt och jag skrattade verkligen så magen krampade. Jisses vilken människa.

Idag har jag jobbat heldag och även om det var ganska lite folk i stan så gick tiden hyfsat fort. Jag röjde lite och fick undan en del vi samlat på oss. Skönt när man rensat.

Ikväll jobbar min älskling, grabbsen är hos sin pappa, Alice har somnat och jag tänker krypa ner i soffan med en film.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0