Mår skit

Ja det gör jag, jag mår verkligen skit.

Blir sen till jobb idag, har varit med Linus på möte. Känns bra. Natten var ok för när jag väl somnat med Liten nära nära så sov jag som en klubbad säl. Förra inlägget måste ha varit jäkligt märkligt om man inte har en aning om vad som hänt. Men jag vet ju inte hur mycket man kan eller "får" skriva. Eller hur mycket man egentligen vill lämna ut? Skitsamma, ni som läser här har jag en gång i tiden själv gett lösenord till och jag hoppas innerligt att det inte är delat med flera.. Och att ni håller tyst om det som står här.

Grejen är nämligen den att det kommer ske en förändring på Engelska vägen. Någon kommer flytta härifrån. Vi får se vem det blir.

Tro mig, jag vill inget hellre än att stanna kvar.


Kommentarer
Så här sa: MOSSAN

Av hela mitt hjärta hoppas jag på en positiv lösning.Ni är värda det.Älskar er kramar i mängder .

2012-01-26 @ 13:40:09
Så här sa: MOSSAN

Känner mig ledsen långt in i hjärtat.

Men något positivt var ju mötet för Lillis.

Det måste lösa sig för er , detär ni värda. Tusen kramar från Mamma o Bojje.

2012-01-26 @ 13:50:01
Så här sa: Sidensis <3

Skönt att mötet med Linus gått bra idag. Mitt hjärta blöder det verkligen blöder. Ni alla finns i mina tankar och i mitt hjärta. Man blir bedrövad och väldigt ledsen :(

Älskar dig och din familj <3 finns här för dig och det vet du. Behöver M prata så vet han var Peter finns. Önskar av hela mitt hjärta att allt blir bra. Massor av styrke kramar till er alla. ILY <3

2012-01-26 @ 18:01:21
Så här sa: Marie

Fy vad jag blir ledsen, o vad jobbigt ni har det! Hoppas allt blir till det bästa! Tänker på er! Kramar i massor till er alla!

2012-01-27 @ 07:27:43
Så här sa: Sandra

Tråkigt, tråkigt... Vet inte exakt vad som hänt men kan läsa lite mellan raderna.

Kämpa på!!



Strykekramar i massor

2012-01-27 @ 09:12:34
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Hoppas helgen varit bra.

Tack för din kommentar. Skönt att det inte syns utåt. Vet inte varför det känns så här men jag hoppas att jag rycker upp mig snart.

Hoppas dina bekymmer lättat. Ha en fin vecka.

Kram

2012-01-30 @ 09:50:12
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0