Nya mål

Liten ligger i badet, jag vilar öronen. När börjar kalaset när börjar kalaset när börjar kalaset... Yeah!

Maten är fixad, ska bara göra salladen också och sen ska det dukas. Innan kalaset börjar ska jag ta på löpardojjsen och ge mig ut en vända i spåret. Bästa säsongen för utelöp är ju nu, garanterat ormfritt. Måste verkligen ta tag i det där med löpningen, lusten bara försvann sådär tradigt och plötsligt. Visserligen har jag tränat annat på Friskis men löpning är löpning och det ger bäst resultat åtminstone för mig. Två pass på bandet har det blivit denna veckan och idag ska det minsann springas ute. Vilket väder vi har va? Älskar soliga vinterdagar, det enda som fattas är snön.

Dax att sikta mot nya mål!



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0