Nyår

Nyårsafton var hur fin som helst. Jag och mina barn, fin dukning, tre rätters meny som vi alla hjälptes åt med, vi spelade spel i massor och skrattade tills långt ut på natten. En och annan raket fick vi också iväg fast då hade Alice somnat. Hon ville absolut inte vara vaken när vi skulle smälla så hon gick självmant i säng en stund innan.

Det var en annorlunda nyår men det var en av de absolut bästa och en väldigt minnesvärd kväll. Jag älskar att vara tillsammans med mina barn ♥



Zipperallnyår kallades kvällen här hemma. Barnen hade fått välja vilken klädsel som skulle gälla och alla var eniga om one piece!


Jodå alla hade One piece! :)

Alice höll koll på poängen när vi spelade spel :)

12-slaget firades utomhus...

...fast alla var inte med ;)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken mysig nyår då! Chill-on/Onepiece/Ziperall is the shit ju ;) ILY

2012-01-05 @ 11:18:29
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0