Underbar dag

Benen värker efter många timmar i backen. Idag har jag verkligen åkt massor! Underbara härliga Sälen, jag älskar det här livet. Skidåkning är något av det bästa som finns! Så himla härligt att åka upp å ner med grabbarna. Ja Linus vill ju helst hoppa i Pink park men Lucas och jag åkte ett par timmar i förmiddags. Vädret är med oss, ett par minusgrader och vindstilla och det knappast bli bättre. Alice har börjat i skidskola och hon älskar det. Tanken var inte alls att hon skulle det men fröken Envis och hennes pappa kom visst inte så bra överens när det kom till skidåkning ;) Idag gick det iaf mycket bättre och Alice hängde med upp med stolliften till toppen. Det gick hur bra som helst att åka ner med henne i skidsele. Nu är man så där skönt trött i kroppen. Lite middag, dusch och bastu och ett glas vitt piggar snart upp :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0