Onsdag

Jubb, jubb, jubb. Jodåsåatt. Men det går bra, jag biter ihop och förtränger det där med packning än sålänge :) Igår kom jag iaf ifrån lite tidigare. Vi passade på att besöka Team Sportia för att justera pjäxor och sulor. Först värmdes alles upp en stund och sen fick jag stå i dem i 10 min. Haha 10 min är visst galet lång tid när man bara står helt stilla i ett par pjäx. Aja nu så ska det ta mig tusan funka iaf.

Alice investerade också. En rosa pulka fick följa med henne hem.

På kvällen joggade jag och systerstor till Friskis. När vi kom fram till passet visade sig att det var ett 75 minuters cirkelgym och tre varv istället för de två vi räknat med. Jag kände efteråt att jag tränat rejält kan jag lugnt påstå. Inatt sov jag som en klubbad säl.

Nu är barnen i säng och imorgon är det vardag för oss alla. Alice var visserligen på Vintergatan idag och imorgon ska hon dit igen, för att sedan vara ledig ytterligare ju. Morgondagen ser hon fram emot, hon ska kalasa på dagis. Hello Kitty-glassar är inköpta, liksom kex och så hennes och mormors hembakade kakor. Redigt kalas ska det bli :) Linus ligger nerbäddad och både han och jag är ganska trötta efter ett praktgräl oss emellan. Jisses vilka krockar det kan bli. Jag blir helt matt. Förpuberteten suger verkligen och jag undrar ibland hur vi ska överleva igenom det här? Nackdelen är att jag och Linus är ganska lika och därav blir det de där rejäla krockarna. Fördelen är att vi kan prata, reda ut och gå vidare. Men det är f-n så tufft när man är mitt i det.


Alice tror att jag kan göra volter i backen med dessa pjäxorna. Jag tror att hon har fel.


Kommentarer
Så här sa: Sidensis <3

Tack för en härlig träning och jag tror oxå att vi är vältränade för min kropp mådde prima när jag oxå vaknade :) hoppas dina pjäxor ska sitta perfekt på dina konstiga tassar hela veckan i Sälen :) och jag tror som Alice att någon volt kan du nog göra ;) ILY <3

2012-01-11 @ 23:03:14

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0