Orkar inte

Fyhelvetesjävlafan. Jag skulle behöva ut och springa. En lång runda hade suttit fint nu. Rusa ifrån den oro som  nästintill äter upp mig. Bort med kaos och negativa tankar. Bort med den stora äckliga ångestklumpen i magen. Jag skulle verkligen behöva ut, härifrån, rensa hjärnan.

Jag skulle behöva någon som lyssnar. Någon som faktiskt fattar och som hjälper mig/oss ur det här. Som har en lösning och som lovar att det kommer ordna sig. Men det finns tydligen ingen jävla någon som har den makten.

Och så skulle jag behöva lite lugn och ro kring min egen minsta son.

Ikväll skulle jag behöva somna hos min älskade. Krypa tättintill och somna så tryggt som jag bara gör i hans närhet. Men han jobbar ju inatt. Och har ingen möjlighet alls att hålla mig nära för att ta bort lite av den där jävla oron som bara växer sig större.

U P P G I V E N. Ett passande ord. Hämtat direkt från hjärtat.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kraaaaaaam finaste! Du vet att jag mer än gärna lyssnar, men komma med råd eller lösning kan jag tyvärr inte bidra med. Du får lägga Alice i din säng och somna nära, jag snor alltid in Leon i min säng när Linus jobbar :) Inte samma sak, men funkar hyfsat. Pusskram ILY

2012-01-25 @ 23:34:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Men det där var ju inte så kul. Hoppas att din oro släpper och att det som oroar dig försvinner.



Vilken härlig vinstersemester ni har haft. Underbara bilder och härlig text :)



Extra stor kram

2012-01-26 @ 08:32:20
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: MOSSAN

Vill så gärna hjälpa o hitta en lösning, men vet ej hur.Men vi finns här, när ni än behöver oss. Styrke kramar till er.

2012-01-26 @ 11:43:20
Så här sa: Sidensis <3

Hade jag kunnat så skulle jag trolla med ett spö för er skull. Lyssna gör jag gärna men lösa kan jag tyvärr inte. Åh älskade sis vad jag önskar att allt va normalt. Mitt hjärta gråter för er!

Hör av dig precis när du vill, vi finns här för er <3

Älskar dig <3

2012-01-26 @ 18:06:41
Så här sa: Therese

Skivkar en stor KRAAAAAAM och hoppas att det ordnar sig till det allra bästa.

2012-01-30 @ 19:29:46
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0