120705

Så där ja. Dagen började visst med irritation. Ska inte lägga energi på sånt egentligen men det är irriterande när man öppnar dörren på jobb för att bära ut gatupratare, blommor etc och man plötsligt inser att en kund tränger sig in. Jag smiter in och kikar lite. Nja alltså vi har inte öppnat ännu, jag har lite som ska göras innan dörrarna slås upp klockan tio. Jaja men jag ska bara kika lite. Jaha?! Jo jag skippar gärna att gå på toa, att sopa golvet, att sätta på kaffe och bära ner kartonger i källaren för att du ska kika lite. Pucko.
 
Slut på gnäll. Det blir en fin dag idag. Jag hoppas kunna sluta nån timme tidigare än beräknat och förhoppingsvis blir det fika med världens Bästa i em. Sen väntas en veckas ledigt innan de tre sista arbetsdagarna på Lilla e ska avklaras. Blandade känslor var det ja. Perfekt att ha lite semester innan semestern iallafall.
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0