A n d a s

Oh jisses. Städa, fejja, fixa och ändå kommer jag ingenstans. Imorgon är sista jubbedagen och jag vill komma hem till ett rent hus. Älskling jobbar idag, hans sista pass - gissa om han räknar ner?!
 
Igår fyllde finingen år. Jag och Alice väckte honom med skönsång och frukost på sängen. Eller i sängen? Hela glaset med dricka spilldes ut så frullen fick intas som vanligt vid bordet. En ny grill fick han i paket, det behöves sannerligen. Satsade på en Weber den här gången och hoppas nu på fina grillkvällar framöver. Mamma och Bojje var här på kvällen och hjälpte oss inviga den nya grillen. Tack för en trevlig kväll fina ni.
 
Framöver ja. Jag känner mig jagad. Visst är det väl nu man ska varva ner? Men icke här tydligen. Veckan som kommer är späckad. Ja vi får se, blir det to much så hoppar vi nog fredagens poolparty och drar iväg med husvagnen kanske. Lugn. punkt.
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0