At work!

Efter en hel veckas ledigt med konfirmationsståhej och mini-semme var det idag dax att göra comeback på jobb. Åtminstone i några dagar. MIn sista jobbedag är på måndag och sen jäklar ska det firas semester. Vädret inspirerar sådär men vi ska nog kunna fylla våra lediga dagar. Just nu letar jag inspiration till förnyelse av sovrummet. Jodåaåatt det funkar iallafall att måla när solen inte skiner.
 
Dagarna i Hällevik var bäst. Jisses vilka underbara ungar jag har.
 
Nähäpp dax för mera jubb. För en liten stund sedan passerade förresten Pär Andersson och Annika Anderssom här utanför. Alltså denna Pär måste vara sveriges roligaste människa förtillfället. Jag skrattade vid bara åsynen av honom :) Hans version av Mikael Wiehe i fjolårets Allsång är något av det sjukaste jag sett.
 
Nä jubb var det visst.
 
 
Blivande sänggavel?
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0