Förbereda

Jodå det finns att göra minsann. Konfirmation för Lucas imorgon och jag vill att det blir både fint och högtidligt. För mig känns det viktigt att han får en speciell dag. Tack snälla mamma och Bojje för att ni hjälper till med det här. Idag har vi varit i stan och fixat det sista. Imorgon blir det tidig morgon då vi ska hinna duka i lokalen innan konfan börjar klockan 11. Måtte nu vädret vara med oss, konfirmationen är nämligen i Trolle Ljungby slottspark.
 
Nu dax att stryka kläder, göra flädersaft, laga middag, fixa naglar och ladda kameran!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: mossan

Klart att vi ställer upp. Han är ju ett av våra älskade barnbarn. Det kommer att bli super , bara jag hinner fixa en blomma.Vädergudarna kommer att vara med oss.Kramiz

2012-07-07 @ 21:33:39

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0