Hej ledighet

Semestern började på bästa sätt. Mysig morgon med mina kärlekar.
 
Frulle bjöds det på hos mammi och Bojje. Mattias är där och hjälper dem snygga till sovrummet. Jag och Alice har också varit där hela dagen lång. Hemma på en snabbvisit bara för att byta om till ett spinningpass. Jisses, spinning det har jag inte sysslat med de senaste 20 åren. Hujedamej hur ska detta gå? Jaja har man lovat så har man, jag hoppas Petronella kan guida mig i det här.
 
På mammas vind idag gjorde jag ett superfynd! En svart korgstol. Som snart är vit. Kommer passa så fint i vårt sovrum så småningom. Jihaa - nu Friskis, sen mammi och måla stolen igen :)
 
På torsdag kopplar vi vagnen och drar iväg några dagar. Just nu skiter jag i att vädret inte är riktigt med oss. Just nu bryr jag mig bara om lediga tillsammansdagar med mina hjärtan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: mossan

Den blev fin, tur man sparar på vissa saker.

2012-07-21 @ 11:37:46

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0