Hel i mammahjärtat

Ligger på en solstol vid brunnsbadet i Ronneby och steker. Sämre lediga dagar kan man ha :) Jisses som jag njutit de här dagarna, semesterkänslan är påkopplad även om det faktiskt är två veckor till min riktiga semester börjar. Aja två dagars jobb nu sen vankas ledighet igen. 
 
Nu har vi äntligen varit och hämtat Lucas från lägret i södra Hoka. Underbart att få se honom, ljuvligt att få krama honom- äntligen hel. 
 
Tror Lucas blir himla glad när vi kommer hem. Igår fixade vi till hans nya rum och jag är riktigt nöjd. Hade nu blogg.se-appen funkat skulle jag bjudit på bild. Gårdagen ja, fantastisk. Vi var visserligen bara hemma, barnen badade i poolen mest hela tiden, Alice körde elbil och mellan varven plockade hon vinbär, smultron och jordgubbar från trädgården, de första potatisen togs upp och njöts till middag tillsammans med sill och annat gott. Och på kvällen hjälpte mina söta föräldrar oss med att fixa klart Lucas rum. 
 
Ja jisses - semesterlängtan och suget efter tillsammanstid är stor. 
 
Dagens tips! Har ni någon dag över att slå ihjäl på semestern så prova brunnsbadet.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0