Längtar

Känns som att man väntar, väntar och väntar och som om det ändå aldrig blir vår tur. Jag vill vara ledig med min familj nu. Ja jag vet jag har precis varit ledig och jag har precis varit iväg med barnen, men jag menar liksom ledigt med hela familjen. Jag och Mattias jobbar omvartannat nu och tisdag är vår första semesterdag. L ä n g t a.
 
Imorgon fyller älsk år, lite firande ska hinnas med innan det är dax för jobb. Älskar födelsedagar och kommer aldrig sluta fira. Punkt.
 
Idag skulle jag grejat mer med blivande sänggaveln. Bilden av sovrummet börjar ta form på riktigt i huvudet nu och jag tror banne mig att jag och Mattias börjar bli överens. Bra annars hade det ju bara blivit som jag velat ;) Tror i vilket fall att det kommer bli hur fint som helst. På sänggaveln ska jag skriva en text från vårt bröllop. Först tänkte vi ha en rad från en av låtarna som sjöngs i kyrkan men nu lutar det mer åt att vi ska ha de avslutande orden från våra vigsellöften (som vi ju skrev själva)
 
Nu soffhäng och lite allsång från i tisdags.
 
Och sen ännu en omgång flädersaft. Fjärde rundan var det ja.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0