Njuter

Oj så vi semestrar. Veckan har bjudit på underbart väder och det tar vi såklart vara på. Egentligen har vi haft en hel del som borde göras men icke när solen steker. Har ju hört att det dåliga vädret är på väg tillbaks så bäst att passa på varenda sekund av sol som ges nu. Nya bilen har mest fått transportera oss till bad och det är jag himla nöjd med. Igår var mamma och Bojje här på grillat. Vi spelade lite kort och traggade. Idag blev det rester till middag och ikväll har jag faktiskt hunnit med ett par maskiner tvätt. Skönt med semester. Skönt att ta dagen som den kommer :) Nu slötittar vi på OS-invigningen och snart kallar sängen. Just det, bilder på omgjorda sovrummet ska jag fixa till. Och så borde jag lägga upp en video på Alice som är på väg att lära sig simma på riktigt. Ryggsimmet sitter som en smäck :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0